Saturday, May 7, 2011

Ibu dan ayah.

Assalammualaikum.

Entry kali ni, saya nak cerita pasal seorang manusia yang hebat, gagah perkasa, hot dan comey loteh. :D

Banyak sangat yang saya nak cerita. Banyak sangat sangat sampai tak tau nak start dari mana.

Dan saya dah tulis panjang lebar tetiba jadi cerita sedih pulak so taknak la post.

Ibu selalu cakap jangan jadi macam ibu ni haaaa, tapi kan, saya nak jadi macam ibu saya, seriously.

Tak boleh nak tulis pape la, sebab, perasaan sekarang ni memang tak dapat nak digambarkan dengan kata2. uiceh. Okay serius. Perkataan "ibu" tu pun terlalu besar untuk di describekan.

“Arti : Dari Abdillah bin Amr bin Ash Radhiyallahu ‘anhuma dikatakan bahwa Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda, “Ridla Allah tergantung kpd keridlaan orang tua dan murka Allah tergantung kpd kemurkaan orang tua” [Hadits Riwayat Bukhari dalam Adabul Mufrad (2), Ibnu Hibban (2026-Mawarid-), Tirmidzi (1900), Hakim (4/151-152)]

HADIAH :)


I LOVE U IBU DAN AYAH. :)

No comments: