Monday, May 2, 2011

Babai Block 3. :)

Assalammualaikum. Hai nama saya NurHidayah dan saya nak tanya ada ke orang yang tengah2 nazak nak mati lepas tu sempat pulak layan cerita korea?

Alhamdulillah saya hidup lagi sampai sekarang ni dannnnnnnn exam dah habis! :D Tapi exam je dah habis, project kena hantar Jumaat ni! aaaaaaahhhh. Worst, esok start block 4.

Oh time exam memang ialah saat2 yang kritikal yang patutnya membuatkan kita rasa dupdapdupdap sebab banyak sangat nak baca banyak sangat nak hafal dan banyak sangat nak hafal lagi. Mata memang mengadap buku je, lepas tu keep hafal hafal hafal. Lepas tu baca next topic pulak lepas tu rasa macam tak ingat pape je topic lepas.

Dan exam last tadi ialah DADH yang merupakan paper terpaling susah di alam semesta. so far.

Dan ketahuilah anda bahawa saya x pektis carving langsung semalam tapi alhamdulillah gigi tadi jadi la jugak gigi manusia, cuma root dia pelik sikit.

Sebenarnya.. haritu lepas exam biochem saya melagha pergi amik gambar koleksi gigi yang di carved block ni tapiiii baru perasan memory card takdak lepas tu carik2 cabel camera dia macam hilangggggg memory card pun hilang gak. So xleh la nak upload gambar gigi. Baru nak cerita sikit pasal carving ni.

Okay post merepek je ni sebab dah habis exam kan, lepas ni nak turun tgk basketball. Lepas tu nak balik tido sampai pagi dan esok, bangun dengan penuh semangat untuk pergi sekolah start block 4. Insyaallah panjang umur.


No comments: