Tuesday, April 5, 2011

Selasa dah.

Assalammualaikum. Alo.

Disebabkan saya busy tido je, jadi post kali ni macam biasala, campur-campur semua.

[x] Takziah buat Tia, be strong, girl. Insyaallah ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman. You know what to do kan. :)

[x] Salam hari lahir untuk Cikgu Hasmah. :)

[x] Hari Sabtu lepas, masa jumpa dentist, saya tanya beliau kenapa gigi saya tak on the same plane, yakni lateral incisor belah kiri obvious sangat tinggi. Lepas tu dia kata, "kan gigi tu memang lagi pendek dari central incisor n canine, hang pi balik bukak buku dental anatomy!" =.="

[x] Dentist saya tu memang suka tibai bahasa gigi mentang2 lah patient dia study gigi jugak. Tapi dia lupa kot, saya baru first yearrrr.

[x] Tiap-tiap hari invade facebook orang. :p

[x] Subject physiology macam..... mathematics.

[x] Junior mbbs dah sampai, tapi xngaku junior. hehe.

[x] End point every Saturday. Nak beli beskal!

[x] So far dah boleh lompat duaratuskali.

[x] hmm rasa macam banyak nak cakap tadi, tapi sekarang blank pula.

Nanti update lagi.

1 comment:

Mohd Herie Dahlan said...

dentist itu memang menguji kewibawaan...

p/s: rasenye mereka itu mempunyai perangai yang sama...