Wednesday, April 20, 2011

Makanan memberi tenaga dan..

Assalammualaikum. Hey!

Saya rasa paling bahagia bila ada makanan. Kalau balik bilik xbawak makanan, rasa serba tak kena. Macam bosanyaaaaaa bilik ni bosan bosan. Maka prax menjadi mangsa. Tak pun Cheff Inn tak pun spicy n ice takpun pergi BQ makan sorang sorang. Cool jugak.

Tapi tadi ada pakcik tu called, dia kata parcel dah sampai! yeaaaayyyyyyyy!

Berat kotak tersebut ialah lapanbelas kg. Pakcik tu tlg angkat depan guard sharada je. Sobs, berat gilo. Dah la bilik atas sekali. Baru level 1 dah semput.

Tapi alhamdulillah, ada akka cleaner yang selalu senyum tu dia tengah turun, lepas tu dia tnya "helping aa, helping?" Syukur! Mula mula ingatkan nak angkat sama2 tapi dia suruh letak atas kepala dia je. Wahhhhhhhh makcik tu seriously angkat kotak 18kg tu atas kepala sampai tingkat atas sekali hebatnya makcik saya kagum lah!

And dia xpernah pergi gym pun! (kot lah) Tapi sungguh bertenaga dan berstamina tinggi rasa macam nak bagi je separuh makanan ni kat dia tapi dia nak balik cepat tadi. Wa respek ah makcik! (Untuk pengetahuan semua makcik ni yang slalu cuci bilik saya dan dia pernah puji bag saya cantik dan dia selalu cakap thankyou beratus kali xpaham kenapa). Thanks ye akka. :)

Ohh ibu kata dia main angkut je semua makanan tu yang dapat sampai 5 botol sos dan macam2 lagi termasuk biskut-biskut teddybear. hahaha comel kan ibu saya. Thankyouuuu ibu n ayah!

Ibu kata share la makanan tu dengan kawan2 jadi sapa-sapa nak jangan segan2 k. Kalau korang baca blog ni la. :D

Akhir kata. lemak.

1 comment:

siti.mashitah said...

i miss u......... :'(


nak!