Monday, January 18, 2010

post banyak "sedih"

saya suka suka suka. :D
tapi saya risau risau risau. :S

banyak benda HEPI yang jadi now. Contohnya saya telah hampir bersiap EE. Dan tikar getah baru kat bilik. Dan juga makanan yang super banyak. Ohh ada CADBURY :D Juga kawan-kawan yang baik hati menyapot saya siang malam lap u bebeh. Tapi banyaaaaaakk jugak benda sedih yang jadi. Macam sakit gum xleh makan. :( Banyak kerja kerja kerja , eye bag kembali dan a4 paper dah nak habis. =='' Paling sedih, bila x leh buat apa2 nak hilangkan sedih.

Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.
[2:219]


aku tahu ujian itu perlu, jadi kenapa mesti bersedih?

Learn from happiness and sadness. Dont over react.

God help me, help us. Please.


No comments: