Thursday, December 24, 2009

saya xpahamlah kamu

amaran : kamu di sini ada banyak orang okay. :)

saya sangatsangatsangat xpaham dengan kamu. serius. kamu nak saya buat macam mana ha. nak tulis blog pun dah x senang nak buat status fb lagilah. saya boleh baca je semua kamu punya feeling dan saya cuba sangat sangat xnak post apa apa sebab takut kamu sedih tapi kamu kamu kamu buat saya sedih tawu tak. saya nak happy pun rasa takut nak tulis kisah sedih macam pathetic lah pula tapi memang saya sound so pathetic kan sekarang. saya nak mintak maaf tapi xtau saya salah apa tapi kalau mintak maaf nanti kamu sedih lagi. kalau kamu nak tahu saya rindu kamu. saya tau kamu x rindu saya pun tapi xkisah la. ohh itu je, harap maklum.

p/s mashi and toira i need u guys here now. :( :( :(

4 comments:

siti.mashitah said...

daya, BREATHE2... npe ni?? jgn la sedih2.. :(

ok not good. gi la bersedih2 dlu.. peluk bntl nanges2 puas2...

Lord Hosni the Wise said...

ni ape cite ni?
cube duduk story kat abang sket..

dJ said...

mshi. =) ak ok je la. cuma terkilan. (haha suka word tu)

ciko. alahai xtergamak nak panggil ko abg duhh. bersedih hati je, xd pape pun. =D

toira ismail said...

babe, sorry..da damn lappy is still kt kdai. bongok pune a****g. huh!

anyway, nape cdey2 n terkilan nie? meh la sni share.. im here okayh?
err just dat now unavailable kt dunia maya nie jela.hu.
be strong sweetie!