Monday, December 14, 2009

mereng ahh.

sehingga hari ini. ahh jangan tanya apa saya dah buat sebab saya masih dalam ketiadaan mood ni. gila kau cuti tinggal lagi 2 minggu xde mood kejadahh?? entahlah kenapa ya. orang ajak keluar pun ketiadaan mood. mood ohh mood kau pegi mana huh. tapi saya tidak pernah melupakan kerja-kerja sekolah yang sebenarnya untuk final ib nanti dan saya tahu due date minggu pertama bukak sekolah. ketensian melanda2 macam nak pecah kepala pikiaq tapi tangan mata tangan lagi satu dan kaki (kaki??) masih meronta-ronta xmau bekerjasama. blah lah kau, ada pun x guna. ehh ehhhhh apa pulak cakap macam tu. sapa kata xguna. saya masak mee kari tau hari ni, guna tangan. okay,, saya mengacau kuah kari hari ni, guna tangan. ==' lagi hebat sempat jugak siap satu perenggan tok essay kat dapur. memang bakal isteri bergaya eh berjaya kan kan kannnnn.. ;D ohh mata pulak dah terjebak dengan dadah yg dibubuh carlos ruiz zafon dalam buku the shadow of the wind yang macam saya rasa berjuta juta kali lagi bagus daripada baca semua data-data EE. tapi malangnya EE tu jugak lah yang ib nak jadi jangan ngada-ngada jatuh chenta dengan Daniel Sampere pulakkk. gila ah dia ni, cuti lagi 2 minggu, sapa-sapa nak tolong ketuk kepala saya lagi sila beritahu ya. sekian terima kasih.

ohh ya hari tu keluar dengan Nabilah dan Farah tengok Ninja Assassin Rain kiyut miyut tapi geli hell tapi dia ada sixpack korang xda. hahaha *gambar bermain arcade xleh upload :( dan peringatan ya rakan-rakan, jangan mengusha lelaki kiyut ketika bersama mereka lagi-lagi dengan Farah Asyikin sebab nanti kantoi free2 malu duhhh

lepas tu keluar dengan girlfriend sayang tengok Jump yang comel comel comel :D dan telah membeli barangan berharga. sebab tu tengah pokai sebab tu jugak xleh keluar hari ni selain sedang keletihan. sorry Pyan dan Jhar. ohhh suka post Jhar yang baru ni. :)

btw,

Selamat Hari Lahir Adam Han bin Onn a.k.a Busuk
semoga Allah merahmati kamu. =)

yg happy,
Kak Long.

tu je.

p/s Mashi, semoga berjaya lah anda! =D

p/ss dan Sampere, cepat balik kl dan siapkan EE! rindu tawu tak.

6 comments:

farah asyikinlaa said...

hahahaha~
;p

siti.mashitah said...

yeay blog x dleteee! :D:D:D
btw ko ckp mcm org mabuk2 high xde fullstop xde koma.. haha. :))
rjn2 la buat tok tu...
xkn nk kne tggu msk 7,8 kali baru nk siap 1 krgn kot. =.='

btw (haha, btw lg. ats dh ade btw dh), gudluck3. n pray for mee. :3 yes i love u too. hahaha :DDD

dJ said...

farah. tobat! heheh

mashi. haha, yela2, ak tgh usaha nak rajen la nie... nnt ak bg ko bc essay ak okay. tq! love u three! :D

toira ismail said...

love u four!!hehe

shit sgt3 ble lappy tiada di sni. hv to menumpang kasih pada yg x sudi lak tu. huu.

oh, gud luck!!

Lord Hosni the Wise said...

najis dadah di merata-rata..

sertailah rakan cop untuk membanterasnya!

dJ said...

babe. love you five! =p lek ah. dah on9 tu gy ah wat keje, blogging laksss.

ciko. baik incek!