Sunday, April 19, 2009

dj terhebat

ahahahah ahahahhh! mahu gelak banyak2. ( gelak saje okayy, tiada sound efek yang lain). hari jumaat dan abtu adalah hari bahagia selalunya. memang ponn, jumaat qada' tdo, sabtu qada berenjoy-enjoyan plus movies, sebelum ahad nanges2 air mata darah tak siap keje. namun, superdj telah membuat keputusan drastik atas sebab-sebab yang xbuleh diberitahu! maka, hari ini superdj mahu menghebahkan kehebatan beliau.

=) bertapa di DS kesayangan selama doblas jam.
bukan makan-makan okayy.. superdj sudah berazam mahu diet. tetapi beliau tidak bangun-bangun dari kerusi bolat yang biasanya menjadi tempat tidur kucing2 DS dari pukul 9.30 malam hari jumaat sehinggalah pukul 9.30 pagi keesokan paginya! (kecuali beliau ke toilet malam2 buta selama 5x atas sebab2 yang x mampu dielakkan) hebat kan? tujuan, mahu menyiapkan IA maths terchenta supaya boleh balik ke kampung halaman, namun pencapaian masih x sehebat impian. lame gile wat IA xsiap2 lagik!!! stress gak ah. ohh ya, di DS, terutamanya pada waktu subuh, superdj dan rakan2 menjadi pemandangan indah (kot) bagi manusia2 yang turun ke surau untuk solat berjemaah. (ape, x penah tengok orang stay up ke??) tp x mengapalah, mungkin kami boleh menjadi pelajar contoh. hebat, hebat.

=) super gemok dj!
sudah bayar mahal2, sumbat je lah kan, pe lagik. haha. celebrate besday pn Hasmah dan pn Zolbidah hari sabtu, di kedai makanan korea, Garden apetah, Kerinchi. sedapsedapsedap! macam-macam makanan, boleh amik sendiri dan masak sendiri di meja anda. sedap x terhingga. nyum2! macam2 yang superdj pelajari (uiceh) seperti cara2 menaruk bahan2 membuat abc, meletakkan makanan dalam sup tomyam sedap yang sedang menggelegak (bukan baling yer rakan2) dan juga sebelum masak ayam atau ikan, mestilah membubuh sedikit minyakc supaya bila manusia lain tengok, mereka xkan berkata "ishk2, habis dengan kuali2 skali dia masak!) overall, makanan memang sgt sedap dan kami enjoy! HEPY BESDAY CIKGU2! May Allah bless you. harap cikgu suka hadiah yang kami beli. hehe.

=) time untuk qada' tidur.
yeayy! sudah balik rumah! dari kerinchi, tros balik rumah. prot sudah kenyang. 3.45 ptg. then buat2 ape yang patut, zzzzzZZZZZ. bagun2... uwargghh! enaknya tido. pukul berapa niy? 5.45 pagi!! wahahahahh! superdj tido 12 jam!! lalalalala~ tido dirumah memang sedap. lagi2 bila bangun dapat online , minum milo panas, dan makan roti peanut butter sedap. ngee.

ohh. IA maths belum siap lagi. mari2! aiyarrkk.

2 comments:

siti.mashitah said...

dayaaa oh daya. gmok la ko cmni.
huhuhuuuu~~
(tp byk kot lemak tbakar jadik energy mase buat IA tuh! ;P)

dJ said...

tidaaaakkkkk MUNGKIN.

haha