Saturday, December 20, 2008

wujud lagi ke lelaki sebegini??


ok. i know2, i am overboard in love with this story.



Tangannya menyelak muka surat baru tafsir al-Quran.Matanya meniti ayat bersama bibir mengalunkan ayat terakhir surah al-Qasas.Seketika kemudian mata beralih pula membaca tafsir ayat.Janganlah kamu sembah di samping (menyembah) Allah, Tuhan apapun yang lain. Tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia. tiap-tiap sesuatu pasti binasa, kecuali Allah. bagi-Nyalah segala penentuan, dan Hanya kepada-Nyalah kamu dikembalikan. (Al-Qasas:88.)Sesungguhnya pada-Mu kami kembali,pada-Mu kami berserah dan berharap ya Allah.

Alhamdulillah.Dah habis satu lagi surah.Mata meniti ke muka surat sebelah.Lepas nie surah apa ye?Oh...Al-Ankabut.Pandangan mata tanpa diminta berlabuh pada tafsir di ayat kedua.Apakah manusia itu mengira bahwa mereka dibiarkan (saja) mengatakan: "Kami Telah beriman", sedang mereka tidak diuji lagi?(Al-Ankabut:2)

Pinjamkan kami kekuatan-Mu ya Allah sesungguhnya kami lemah untuk menghadapi ujian-Mu,kurniakan kami petunjuk-Mu sesungguhnya kami jahil.Addin memejam mata.Teringat kata-kata Benz.Kata-kata Benz yang membuatkan hidup mereka berdua kini berpusing 385° dari paksi asal.

"Didi,I nak share something dengan you."


ok. i dah gila dengan Benz Alif. n yeahh, Landon Carter too!


mashi,, ak dah bc tunas sket2. besh! XD




5 comments:

siti.mashitah said...

weh. ak nk benz plizz...
n ak nk bce tunas plizzz.......... =((
ak gilak sama BENZ ALIF!!!!!!!!

dJ said...

ishk.. x sopan btol. haha

HARYA said...

adoi!!
aku xtaw motif post neyh..
haha..

toira ismail said...

sori mashi,benz ak pnye r.hehe

dJ said...

niro : ak tau ko tau. haha

toira : cbok! gy men jauh2. hee