Saturday, December 13, 2008

maka, hapuslah air mata...

tpu jek! mane de, still, air mata xkn brenti. atleast, sebum boleh clean d eyes. rs mcm nk ckp aku harinie, sbb buku zahrah de tigris neh la! aku mmg cepat terpengaruh. aha. well. terasa diriku amat HEBAT! sebab?? setelah 2 tahunku menjadi sia2 bak debu bertebangan, setelah 2 tahun ak disogok pujuk rayu bertopengkn err. bkn2. setelah 2 tahun konon2 will stick together forever and ever, dan setelah 4 bulan being backstabbed, dikhianati, diperlakukan mcm bhn mainan, dituduh pulak menghancurkan hbgn org lain, ahh. pandai kamu semua berlakon. patut dapat award, kalo x rugi jek. n hey! kenapa aku hebat? sebab.. ak mampu regain myself in a day! dan aku mampu tersenyum pada malam hari jumaat, dan sekarang, aku mampu memaafkan dan melupakan. hebat x? hehe. cuma sekarang aku masih ada masalah xd apetite. x tau lah, loya jek rasa. yarrrkks. hm. dan aku tahu, ini satu balasan, tapi aku lebih anggap sebagai satu rahmat. Alhamdulillah. ak masih punya ibu yang sgt3 memahami, ak ada kawan2. thx a lot to mashi, toira my gf and fana. spesel thx to sahabat yg menghantar pesanan ringkas yang tertulis " maybe ini msg dari Allah.." dan "tentu ade hikmahnya jd pemaaf, kalau x kenapa Allah suruh". well. tapi aku sendiri masih ragu2, ak ikhlas atau tidak. kepada org yang berkenaan, kalau ad jodoh, satu hari nanti daya boleh jdk kawan kau. kalau x, daya harap kau pun boleh maafkan me. taw2!

end*****


ini kisah pc fair. siuuuuutttt...! ramai sangat2 lah org. rmaaaaiii. ramai gile. kamu boleh bayangkan x? haih. semput aku rasa. dah la rasa nk flying kick jek kepada manusia mane tah yg gatal sangat tgn tuhhh. hisy. xsuke la!

n tadi ak sudah beli pendrive, ingtkn nak bli 8G, tapi ttbe terbeli new earphone. so budget lari sudah. untuk keluar semula dan withdraw, x sanggguuuuuppp.. xmo2. so ak dapat earphone and pendrive baru. umi, kite halalkan jek la. xpe... sdeh la jgak.

and gues what! aku mcm ttbe mengidam mahu topi krimas spring2 yang org tuh pakai. 2 kali nampak, tapi takut nak minx. haha. mcm bdk kcik kan. mengarut. tapi tym otw out, my gf dengan hebatnye gy mnx pnjm. mule2 amoi 2 kate xleh, sebab company punye. n then, dy wt sumkind of survey laa.. ak pun layan jek la. tyme dah habis,, ttbe dia cabut topi krismas spring2 tuh, bagik kat ktorg! of coz la i got that 1. i was so excited smpai cm terjerit kecil. haha. malu jek. sume org pndg. and kitorang dapat balloon! tapi cian kepala org lain, kene langgar. sory ehh?
dan kepada mamat maxis yg asek follow aku tadik, maafla, i pkai celcom. dann.. toira n i gatal gy bli number baru! haha.x mo gune pun, tp gatal. skali dy suh baya rm50. huhhh. malu jek. melayanggg...

balik tadi, men badminton ngn meeyan. ak penat sbenanye, sbb smlam lunch milo, dinner milo, bfast macaroni sket, balik tadik milo lagik. huhh. tapi aku gagahkan jugak demi adik yg mengader2 neh. (semalam kitorg men puzzle! haha)

ak sudah penat. pixies, kamu lah cakap.


we are the conquerers! ntah. salah grammar.


met elaine! cho, aku mintak maaf. haha!

klcc. sume org tengok.. ahh. pedulik ape. huu.

maceyh sys! sebab bagik topi xmas spring2.. suke!

my gf, who support me for years. luv u!

meeyan, orang yang mampu bwt aku gelak. men badminton, meeyan menang! hohh.

sengalness~

mashi, rugilah kau x ikot. hu~ abes da rm10 call kau. br topup pg tadik!

guys, i owe u a lot. i wont forget, till death. hanya Tuhan je mampu balas sincerity korang. tengkiu! mmwahhxx2! hehe. =p


spek patah.. =( smentara lens masih ade, mari on9!

clasmate, or x clsmate pun xpe, jum gy wt CAS kt zoo? afi suro.. haha.


12 comments:

HARYA said...

xpe dj..
dah suratan ar 2..
ada jodoh ada ar 2..
nway..
AKU JELEZ...
ko g pc fair xajk aku?
waaaaaaaa......

-Shafawati- said...

nak buat CAS kat zoo? best nyer.. selamat mencuci kandang..

ceria seindah suria said...

best wat CAS kat zoo..
kami wat kat zoo taiping dulu..
kan shafa kan...

dJ said...

harya : sowie.. ko x ckp awai2! haha

kak shafa : err. ktorg nak bgk makan jek.. huu. boleh?

kak rose : taiping? jauhnyer!

jhar said...

pi pc fair x ajak~!

dJ said...

hoho. apesal gmba ko bunge2 neh jhar

siti.mashitah said...

niro tuh kt perak brangan nk ajak gi pc fair. hahahaha! ;P
daya, glad ko suda oke2.. =)
ouhhh! nnti ak nk try gak topi krismas spring2 tuh! wlu pn agk laen drpd imagination ak mse ko cite dlm fon. huu~
sori thabeskn kdt kot. ouh ye nnti nk num baru ko tuh. bile2 ko dh gne.

HARYA said...

ish3..
mashi xsupport lgsung..
xpe2..
nnti skali lagik pc fair..
biar dj xpyh pi..
seremban kn jauh..
haha..

dJ said...

muahaha korg nehh.. eleh. bole jek nak gy frm smbn. haha. mashi, ad 1 simkad tok ko juga! tp berbyr lah. haha. ak sudah pokai.

nurulfana said...

yang
sory lmbt kumen
im happy cuz u're not weak
single girl sgt bwsh sbnanye
aku merindui saat2ku single.
bole flirt xkire mase n pkace.
nway, gamba pkai topi krismas tu sgt comey=D

dJ said...

huhu. ak hanya mampu berdoa kepada incek bodo. =)

ceria seindah suria said...

laa..ni cite clash eyh
huk2..single best laa
saba eyh..
*tibe2 nyibuk kat sini*