Saturday, January 1, 2011

Kahwin ( kita sudah dewasa )

Assalammualaikum. Hai.

January 1st, cepat nya masa berjalan jalan. Cepat sangat! 2011 ni banyak benda best akan berlaku, insyaallah. Saya akan pergi jalan jalan India, habis first year BDS dan balik malaysia. Itupun kalau sempat lah kan.

Dan.. satu topic hot yang semua orang pun cerita cerita setiap hari, KAHWIN. Saya pun xtau la kenapa orang cerita pasal kahwin tapi mungkin jugak sebab.... kita sudah dewasa. Doploh satu dah weyy.

Kalau dekat kelas, dengan makcik makcik geraham, setiap masa cerita carik calon, calon, calon. Lepas tu kahwin bila.

Tadi program Peace of Palestine, start dengan forum Baitul Muslim.

Usrah pun terkeluar pasal kahwin.

Seseorang pernah cakap bila saya kata dekat dia saya nak kawen, dia cakap repair yourself dulu. Tapi macam mana. Itu menjadi kemusykilan sampai sekarang. Hurmmm. ?

Jadi saya telah mendonlod banyak lagu nasyid hahaha okay saya serius. Pasal wanita islam hebat.Dan saya nak jadi macam Rabiatul Adawiyah. Tapi rasa nya kena delete lagu mcr dulu kot.

Saya memerlukan orang2 hebat juga.

Dan kekuatan.

Kena jadi baik nanti baru boleh masuk meminang orang. hehe

Tah pape je post tahun baru.

Later! :D




7 comments:

Ahmad Safwan bin Idrus said...

takpe dj, nanti aku pastikan dia jadi orang yang hebat

:)

jhar said...

rabiatul adawiyah solat sehari semalam 1000 rakaat tau ^^

-Shafawati- said...

'Kena jadi baik nanti baru boleh masuk meminang orang.'

ehem... nk masuk minang sapa dayah?

dJ said...

wawan, anda sila menjadi hebat juga.

banyaknya dia solat!

hehe. xtau lagi. kena reject nanti malu.

ME said...

balik taun dpn kawin. :P

ME said...

eh silap. taun ni. haha

dj said...

haha. xbolehhhh x cukup syarat lagi lah. hoho