Saturday, October 31, 2009

weekend %$^*#%&

saya lapar, dan semua orang xde. all alone dari semalam sampai esok. bosannnya. saya juga stress. stress dan stresssssssss. tahu? saya telah menelan vitamin C banyak banyak dan panadol supaya menjadi sihat dan kuat tapi x berdaya juga. bilik ini internet lembab. credit pula expired sehinggakan saya tak bole mengecall sesiapa untuk ajak makan bersama dan bila ke bilik mereka, mereka sudah pun tiada tinggal saya sorang2. pokoknya, saya teramatlah lapar. ohh, pagi tadi breakfast maggy. sedih kan. ye, sekarang terasa mahu menangis.

ohh, ketiadaan credit juga membuatkan hubungan saya dengan dunia luar terputus dan beliau tidak kisah pun kalau saya terkorban disini. ingatkan beliau busy, rupanya sedap2 bermain facebook dan tidak mereply message saya. hampeh.

saya juga tidak tahu macam mana nak buat lab report physics ini dan setiap kali ke bilik manusia ini, mesti tiada. kat ba lah, jogging lah.

hmmm. entahlah.

3 comments:

NHAR said...

yer.. lab report physics memang menyusahkan..... dah la x bleh plagiarize....

siti.mashitah said...

weh, dh ade 'beliau' ke?
sape????

myrnnss said...

kan kan. sape kate xleh?

errr. mane ade. ishhhhkk. nnt ak cte k. =)