Wednesday, June 24, 2009

wishes untuk mereka. =)

saya sibuk. sibukkkk sangaaaaattt. memang dah niat mahu post some wishes, tapi banyak sangat aral yang melintang. tambah-tambah bila dah pindah bilik baru, dekat dengan hutan. (okayy.. lebih kurang 5 meter dari kwsn bandar : court futsal. dan beberapa puluh meter dari asrama lelaki) maka itu sudah tentu menjadi kawasan hutan belantara (yang amat dasattttt) sebab ada nyamuk. saya tak suka lah. ohh, dan saya xdapat line untuk online. kejam.

tapi dimana ada kemahuan, disitu ada jalan. kms yang mengajar saya begitu. lantas malam ini, walaupun sudah lights off dan baru sahaja makan durian minum teh dan beberapa teguk old town white coffee, saya merempat dibilik orang. kredit untuk farhanabee. huu. kasihan kan?

terus (atapun lurus?) kepada titik. fullstop. mari buat wish.

this is my man. i love him. HAPPY FATHERS DAY, AYAH!


masih belum menjumpai sebarang hadiah. yg termampu. haish.

next wish, to this gedix girl.
HAPPY BELATED BIRTHDAY NABILA!!
AND CONGRATS FOR GETTING FULL POINTS.
okaylah, to iski dan fana juga. =)

May Allah bless these people.

p/s - masih tercari-cari article english. anglophonic, culture. Lord, help me pleaseeeee.....
ppsssss/ - esok 1 Rejab. cepat nya masa berlalu.

3 comments:

NabilahRashida said...

tq, dj!!!huhuhu...

gedix itu best, hahaha...

siti.mashitah said...

wish utk kam0o~ CHAIYOK2!!! =)

dJ said...

hee. welcome and tq! =D